0
  • سبد خرید شما هم اکنون خالی است.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در سه عنوان شغلی استخدام می‌کند

پرداخت الکترونیک سامان در حوزه پرداخت‌های اینترنتی از فروردین‌ماه سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور، ابزارهای پرداخت غیرحضوری را در اختیار متقاضیان قرار داد.

در حال حاضر این شرکت با داشتن بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان و ۳۰ هزار پذیرنده اینترنتی، همچنین دارا بودن بیش از ۳۵۰ هزار کارت فعال و دو میلیون دانلود اپلیکیشن، در زمره سه شرکت برتر بازار تجارت الکترونیک قرار دارد.

این شرکت برای تکمیل نیروی انسانی خود، رئیس شعبه، معاون شعبه و پشتیبان دستگاه کارتخوان در سراسر کشور استخدام می‌کند.

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز استان
۱ رئیس شعبه – سن: ۳۰-۴۰ سال
– سابقه کار: حداقل ۵ سال و ۳ سال مرتبط و سرپرستی
– تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های MBA  – مدیریت – کامپیوتر- تجارت الکترونیک – برق
تهران – فارس – چهارمحال و بختیاری – قم – کرمان – هرمزگان ( بندرعباس – کیش) – لرستان
۲ معاون شعبه – سن: ۳۰-۴۰ سال
– سابقه کار: حداقل ۵ سال و ۳ سال مرتبط و سرپرستی
– تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های MBA  – مدیریت – کامپیوتر- تجارت الکترونیک – برق
– آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک الزامی است.
تهران – فارس – چهارمحال و بختیاری – قم – کرمان – هرمزگان ( بندرعباس – کیش) – لرستان – سیستان و بلوچستان – کرمانشاه
۳ پشتیبان دستگاه کارتخوان – تحصیلات: کاردانی و کارشناسی رشته‌های فنی و مهندسی
– سن: حداکثر ۲۸ سال
– تسلط به Microsoft Office
– سابقه کار: ۱ سال
– جنسیت: فقط آقا
– داشتن پایان خدمت و یا معافیت غیر پزشکی الزامی است.
سراسر کشور

متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل jobs@sep.ir با عنوان شغلی و استان محل سکونت ارسال کنند و یا برای ثبت نام به لینک https://www.sep.ir/Employment مراجعه کنند.

Share:

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *